hirdetés
Ma eddig: 6 cikk

A f*sz előtt vár és térdepel*

31481 102

Nem kell egyetérteni Tótával, és nem kell szeretni a Tilos Rádiót. Az utóbbinak nem alkotjuk törzsközönségét, az előbbinek meg minden olyan írásától hideglelést kapunk, amelyben a kereszténységre vagy az iszlámra való hivatkozás előfordul. Azonban aki ennek a szisztémának a védelmére kel, az a szervilizmus pártját fogja. Olyan nincs, hogy én jófej vagyok, South Parkot nézek, és menő zenekarokért rajongok, egyébként pedig megértően viseltetem a cenzorokkal és a lakájrendszerrel szemben. Olyan sincs, hogy igényt tartok arra, hogy engem ne azonosítsanak a szolgalelkűek kurzusával, de azért elítélem a tiltakozókat is, mondván, csinálja mindenki a maga dolgát, és aki ugrál az meg is érdemli, amit kap. Hát, nem ugyanez volt a Kádár-rendszer hazug önigazolása? Ha pedig mégis ez a helyes alapállás, akkor mire ez a fene nagy kommunistázás, cimborák?

Ha lesz nem várt és örömteli következménye annak, ha a médiatörvény működni kezd, akkor az az lesz, hogy kiderül ki újságíró és ki nem az. Pontosabban – az eredeti elképzelések maradéktalan megvalósulása esetén – tudhatóvá válik, hogy aki újságot ír, az biztosan nem újságíró. Kormánypárti szövegszerkesztő. Üzenőfal. Annamari kicsi papucsállatkája. De aligha újságíró.

Nem mintha dicsőség volna magyar sajtómunkásnak lenni. A szakma kontraszelektált, képzetlen, felszínes és beszari. Ennek ezer – most nem részletezendő – oka van a tucatképzéstől a fásult és cinikus szerkesztőségi főnökökön át a médiapartnerséggel és hatalomhoz dörgölőzéssel torzított piacig. A helyzeten jelentősen rontani csak a szerzői és szerkesztői szabadság maradékának fölszámolásával lehet.

hirdetés

És már itt is vagyunk.

Történt, hogy Tóta W. Árpád megosztotta blogjában évvégi borús gondolatait. Ebben ő is számba veszi a Kádár-rendszer és az épülgető Orbán-rezsim közti sokak által megénekelt hasonlóságokat, ideértve, hogy Kádár óta nem volt olyan hatalom, amelyik ennyire félt volna a nyilvánosságtól. Ám megállapítja, hogy a párhuzam itt sántít, mert Orbánékhoz képest a kommunista gerontokrácia a világra nyitott, friss szellemű társaság volt, amely nagyjából felismerte az ellenőrzés lehetséges korlátait. A mostaniak viszont azt hiszik, hogy az internet korában kontrolálhatják a teljes médiát.

Tóta kolléga azt elismeri – némileg revideálva korábbi álláspontját –, hogy az új szabályozás, igenis tönkrevághatja a szabad sajtót, azonban a kritikát nem szüntetheti meg. Sőt, az durvább, elszabadultabb, alpáribb lesz. Illusztrációként belinkel egy honlapot (18+) is. Az oldalon egy „külföldi szerveren mindent lehet!” feliratú képen egy ismeretlen férfi, kinek csak előre ágaskodó szerszáma látszik, éppen Szalai Annamária kipirult orcájára hinti magvát.

Gecijó példa.

Valóban. Amikor egy politikai garnitúrának elfogynak az érvei, már nem futja a kifigurázásra, a válaszcikkekre, csak hivatalos eljárások kezdeményezésére, akkor növelik a dühöt, a reakciók hevességét.  Szemléltető oktatás következik.

Ugyanis még meg sem száradt a tinta a monitoron, amikor jelentkezet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Jogi igazgatósága képviseletében bizonyos Geszti Gábor doktor a következő fölszólítással: „Tisztelt Szerkesztőség! Az Index hírportálján, a ’blog.hu’ oldalon Tóta W. Árpád blogjában, a http://w.blog.hu/2010/12/28/komporszag_vitorlat_bont cím alatt olyan tartalom jelenik meg, ami sérti mind a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot, mind annak elnökét, és egyébként is otromba, ízléstelen és visszataszító. Kérjük ezért, hogy a linket haladéktalanul tüntessék el a hírportál oldaláról”.

Ez a Geszti kiköpte elénk az új eljárási rendet. Geszti kulált. Innentől központilag van megmondva, hogy mi szép, ízléses és vonzó. Mert akinek az Úr hivatalt adott, esztétikai érzéket is adott hozzá. A probléma az, hogy szerintünk viszont a nagyméltóságú HelytartóMédiatanáncs otromba, ízléstelen és visszataszító. Különösen a fejük. A fehérjedús fejük. A csövön táplált fehérjedús fejük. Ez elegendő ok követelni, hogy az egész kócerájt haladéktalanul tűntessék el a Föld színéről? A teljes hivatalával együtt.

Még hatályba se lépett az új törvény, de az NMHH nevű bújtatott munkanélküliellátó már duzzad az önbizalomtól, és kímélet nélkül csap le oda, ahol erkölcsi lazaságot és destruktivitást észlel. Két napja azon röhög a fél net, hogy a Tartalomfelügyeleti Főosztály (ez azért már nagyon olyan, mint a Gondolatrendőrség) vezetője eljárást kezdett a Tilos Rádió ellen, mert az lejátszotta Ice T „It’s on” című számát.

Dr. Boros Márta főosztályvezető levele nyilván a legfontosabb kordokumentumok közé emelkedik. Azon túl, hogy kuriózumnak számít, hogy egy hivatalos iratban betűhíven idézik „az én kibaszott szobalányom is jobban él, mint te, kurva”, illetve „elkaplak az utcán, és seggbe kúrlak” félmondatokat, az indoklásban a főosztvez. hölgy még összefoglalja a gengszterrap kialakulást, Ice T karrierjét (illetőleg lelopkodja őket mindenhonnan). Olyan ez, mint amikor Cservák Csaba, a köztársasági elnök egyik hivatalvezetője látta elérkezettnek az időt, hogy Parlamentnek küldött átiratában ismertesse a kereszténység történetét.

Dr. Boros Márta bőven idéz a kifogásolt szavakból (bár az rejtély, hogy miért a „szófordulat” kifejezést rakja idéző jelbe, és miért nem a motherfucker-t, de nem kell mindent értenünk), és teljes terjedelmében közli az inkriminált szöveget, meg annak fordítását is. Annyi azért megjegyeznénk, hogy az NMHH Tartalomfelügyeleti Főosztályának leveléhez feltehetőleg kiskorúak is hozzáférnek. Ilyenkor mi van?

Kétségtelen, hogy némi haszon is származik az eljárásból. Ha ugyanis sikerülne a magyar nyelvterületről kiiktatni Ice T munkásságát, akkor a jövő ifjúsága a Tartalomfelügyeleti Főosztály nyilatkozattételi felhívásából még mindig rekonstruálhatja a legendás rapper életművét. Ovidius Ars amatoriájának pikáns sorait is középkori szerzetesek másolták nagy műgonddal, és őrizték meg az utókor számára.

Ez a haszon azonban nem elegendő ahhoz, hogy föl ne hívjuk a figyelmet arra, hogy e tevékenység közpénzből folyik. Drága Adófizető! Te tartod el Tartalomfelügyeleti Főosztályt, meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot, annak Jogi igazgatóságát, az egész élén Szalai Annamáriával. Ellenben Tóta W. Árpáddal, akit az olvasók.

És most az olyan gyermeteg spekulációkat hagyjuk, hogy az olvasók = globális finánctőke helytartói által agymosott konzumlények erőszakkal a liberális sajtóhoz szegezése. Az ilyesmiket Bogár Lászlónak megbocsátjuk, ha minket se olvasna a kutya se, és egyébként is teljesen bolondok volnánk, mi is ilyen elméleteket gyártanánk, de értelmesnek gondolt párbeszédben az ilyen okfejtéseket nem tűrjük. Tóta saját jelentőségét semmi mással nem vívta ki, mint a tollával, ellenben a Médiatanács vagy a Fidesz-frakció tagjaival, akik a nyelvükkel. (És most az olyan szédületes karrierekről meg sem emlékeztünk, mint hogy valaki a miniszterelnök szóvivőségéig szopja föl magát, annak ellenére, hogy személyes kvalitást csak annyit tud fölmutatni, hogy halálosan irritál mindenkit, aki valaha látta.)

E ponton jól látszik, hogy a konfliktus nem világnézeti természetű (alighanem bajban is volnánk, ha a kormánytöbbség eddigi tevékenységében bármiféle ideológiai jelleget kéne kimutatnunk), hanem minőségi. Emberi minőségi. Egyik oldalon a szolgák, a másikon mindenki más. Nem, nem kell egyetérteni Tótával, és nem kell szeretni a Tilos Rádiót. Az utóbbinak nem alkotjuk törzsközönségét, az előbbinek meg minden olyan írásától hideglelést kapunk, amelyben a kereszténységre vagy az iszlámra való hivatkozás előfordul.

Azonban aki ennek a szisztémának a védelmére kel, az a szervilizmus pártját fogja. Olyan nincs, hogy én jófej vagyok, South Parkot nézek, és menő zenekarokért rajongok, egyébként pedig megértően viseltetem a cenzorokkal és a lakájrendszerrel szemben. Olyan sincs, hogy igényt tartok arra, hogy engem ne azonosítsanak a szolgalelkűek kurzusával, de azért elítélem a tiltakozókat is, mondván, csinálja mindenki a maga dolgát, és aki ugrál az meg is érdemli, amit kap. Hát, nem ugyanez volt a Kádár-rendszer hazug önigazolása? Ha pedig mégis ez a helyes alapállás, akkor mire ez a fene nagy kommunistázás, cimborák?

És azzal se jöjjön senki, hogy aki ellenzi az új hatalom, intézkedéseit, az végső soron Gyurcsányt/Lendvait/Szanyit támogatja, mert ez egész egyszerűen nem igaz. Illetve önbeteljesítő mentség csupán. A szocialisták is annak köszönhetik eget rengető bukásukat, hogy azt gondolták elég lesz Orbánnal szembeni – mint utólag kiderült nem is annyira alaptalan – félelemre apellálni, és olyan nagy gond nem lehet. Aztán a többség annyira megcsömörlött ettől a cinikus és nihilista szemlélettől, hogy annyira megbuktak, hogy ellenzéknek is használhatatlanok, amiből igen jelentős problémák adódnak mostanság.

Amennyiben a fülkeforradalom illetékesei továbbra is faszságot faszságra halmoznak (=polgári kormányzás 2010), és ha nem tudja más életképes alternatíva megszervezni magát, akkor bizony jönnek vissza amazok, feltéve, ha még lesz szabad választás, és Kubatov szolgafelügyelő se teszi teljesen reménytelenné a küzdelmet. De ez a mellékszál.

A vezérfonal a külföldi szerveren tárolt fotó, amellyel kapcsolatban el kell még mondanunk, hogy bár nagyon-nagyon régóta ismerjük Szalai Annamáriát, mégsem mi állunk a farok végén. Egyikünk se, illetve az az igazság, hogy senki se. Ez ugyanis csak egy montázs. Egy serdületlen tartalomfogyasztó is azonnal észreveszi, hogy nem valós, csak fikció.

Ez itt a főbaj.

Mert azok, akik idióta regulákba akarják szorítani életünket, titkon nagyon is vágynak arra, amit tiltani szándékolnak. Sikerült tudathasadástól nyomorított személyiségüket megnyernünk magunknak. Kétharmaddal tombol a minőség ellenforradalma.

Természetesen ezzel nem azt akartuk mondani, hogy Szalai Annamáriának kedvére volna az ábrázolt szerepjáték, nem tudhatjuk, hogy szeretne-e térdelni szemközt a hímtaggal. Azt viszont a lehető leghatározottabban állítjuk, hogy semmiféle ragadós, sós lé nem csúfítja el az arcát, arra csak az európai médiaviszonyok megteremtéséért folytatott szüntelen fáradozás vésett barázdákat. Ahogy a költő fogalmaz:

És spricc helyett az arcokon a ráncok,
csorog alá, csorog az üres árok.

* A fal mögött áll és énekel Kassák-mű címét felidéző írást, vagy valami, ehhez kísértetiesen hasonlót természetesen az Indexnek kellett volna közölnie, és néhány éve még címlapon is hozta volna. Ahogy jó sokáig címlapon tartották a Népfasza című Tóta W.-remekművet, amelynek az volt az előzménye, hogy a méltán népszerűtlen Andrassew Iván a jóízlés nevében megfedte a Matula magazint, amely Lamperth Mónika  kormányban maradását egy jól sikerült gruppenpartyval hozta összefüggésbe. Sajnos azonban az NMHH levelére adott reakció az Index részéről ezúttal elmaradt.

Hozzászólások (102) , melyek közül a legfrissebbek:

credit loans

Some time before, I really needed to buy a car for my organization but I didn't have enough cash and could not buy something. Thank goodness my colleague proposed to get the personal loans from trustworthy bank. Thence, I acted so and used to be satisfied with my term loan.

GWENDOLYNMiller30

Every body acknowledges that men's life is very expensive, but we require money for various issues and not every person gets enough cash. Hence to receive quick <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> and just short term loan will be good solution.

ez a legnagyobb

gyerekek! ez a legnagyobb írás, amit valaha olvastam!!!! tényleg iszom minden szavát :))) pulitzert! pulizert!

Shanokk

"Kedves Barátaim! Az új médiatörvény védi, a hazafias, magyar öntudatot! Célja, hogy minden magyar gyermek felnőtt és vén ne csak a Templomban, de a TV vagy a Rádió nézése/hallgatása közben is érezze azt a kimondhatatlan boldogságot, amit a magyarság okoz neki! Legyetek Boldogok mert Büszke Magyarok vagytok!"

Ha nem lennék neoliberális-kommunista-náci-zsidó, aki homosexuális is (mert az vagyok, hiszen nem vagyok FIDESZ-es) a fent leírtakat mondanám. De a neoliberális-kommunista-náci-zsidó-buzi létem folytán csak annyit üzenhetek az új médiatörvényt védőknek, ízlésesen a Bibliához nyúlva:

"Boldogok a lelki szegények, mert övék a Mennyeknek országa."

Köszönöm!

szólásszabadság

Hatalmas írás, negyedszerre is zseniális!

1993, Pécs

http://www.youtube.com/watch?v=K-d9wVhktC8

nyilassmisi

ezt a médiát féltik, amely a posztkommunista-neoliberális országvesztés legfontosabb támasza volt !? A cím stílusánál maradva, valószínűleg ezt értik a legjobban, a szerzők pedig bekaphatják ...

Epikurosz

Visítanak a malacok.
Strasszburgig is elhallatszik.
Senki nem kívánja vissza a Kádár-korszakot, Rákosiét még kevésbé, de ismerjétek el nem kedves bértollnokok, hogy elfajultak nálunk a dolgok.
Az egész magyarországi mass-media egy nagy szarkupac lett.
Akkor minek kell ennyire ragaszkodni hozzá, ti szarimádók?

jemy9148

Bravó! Remélem egyre több, hasonlóan bátor és találó írásokat olvashatok !

Müller

nyilassmisi január 3., 13:44
Tartsál ki, ha neked úgy jó....

nyilassmisi

Redivivus 32011. január 1., 12:59 ..., aki olvasott Mikszáthot, bizony! Aki viszont nem is tudósított, hazudozott meg nem történt eseményekről. Akkor hőbörögjetek, ha sérült a sajtószabadság, mert egyelőre a saját szorongásaitokról szól a nóta. Ez pedig közismerten a tünethordozót minősíti!

nyilassmisi

Müller 32010. december 31., 11:49 .... nem komenyista, ez csak álca volt, hanem zsidó, és a kiegyezés óta csak fokozódik, de KITARTÁS !

nyilassmisi

szalai annamarie 32010. december 31., 12:49 ... nem kell

nyilassmisi

"... Kádár óta nem volt olyan hatalom, amelyik ennyire félt volna a nyilvánosságtól..."
értsd(?), nyilvánosság=közbeszéd, amit Kádár-óta változatlanul ugyanaz a szoclib médiamaffia vezényelt. Nem inkább ezek félnek a leváltástól, ezért a nagy riadalom!?

Ehhez mi köze

Géza, te miről beszélsz?

Mi köze egy kormányt kritizáló cikknek a kisebbségek elleni gyűlöletkeltéshez? Semmi logika nincs abban, amit írtál.

Geza

Tisztelt Szerkesztőség! Az Index hírportálján, a ’blog.hu’ oldalon Tóta W. Árpád blogjában, a http://w.blog.hu/2010/12/28/komporszag_vitorlat_bont cím alatt olyan tartalom jelenik meg, ami sérti mind a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot, mind annak elnökét, és egyébként is otromba, ízléstelen és visszataszító. Kérjük ezért, hogy a linket haladéktalanul tüntessék el a hírportál oldaláról”.

Ez a cikk egyenrangú egy erősen cigányozó, zsidózó, stb. cikkel, egy uszító szemét. Miért baj, ha leszedik? Ha egy kisebbségről írná le ugyanezt, akár még le is csukhatnák Tóta barátunkat. Meg kell tanulni, hogy nem csak az a bőrfejű, aki a nekünk tetszőket veri, míg a nekünk nemtetszőket inzultáló embernek ez csak íroi munkássága (kísérteties a hasonlóság Csurkával. Tóta az index Csurkája, azzal a különséggel, hogy Csurkának volt jelentős irói munkássága.). Hanem általában bőrfejű az, aki nemzeti, faji, vallási hovatartozása miatt mást bántalmaz, megaláz, stb.

kukutyin

A kép agoogle cache-ben megtalálható:; keressetek rá a webcimre, és a cache-re kattintva élvezhetitek...

harmadszor

harmadszor olvasom annyira tetszik!!!

Még nem érkezett meg Pornós Panni erre reagáló levele? Már 3 órája dolgozik Szalai Láma, és nem volt képes egy mail-t küldeni?

Pierre75

"Ellenben Tóta W. Árpáddal, akit az olvasók."
Meg persze Ferenc testvér alatt állami csecsen táplálták. Tóta W-nek nem lett volna rossz tolla, Uj Péteri stílusban kezdte, szánalmas és alpári lett. "les chiens aboient, la caravane passe"
"A szakma kontraszelektált, képzetlen, felszínes és beszari. Ennek ezer – most nem részletezendő – oka van a tucatképzéstől a fásult és cinikus szerkesztőségi főnökökön át a médiapartnerséggel és hatalomhoz dörgölőzéssel torzított piacig."
Maximálisan egyetértek. És engem mint olvasót ezért nem érdekel különösebben ez a nagy lihegés a sajtószabadságért. A szekértáborokra osztott magyar médiában nekem Gréczy-Pörzse-Csintalan egy kutya.
Az internet korában Vitykáék megregulázzák a keresztény erkölcs nevében (Térdre, imára, csuhások!) a szennymédiát, miközben minisztertársa által részben tulajdonolt igényes adón igényes nézőknek igényes műsorral kedveskednek kurvákkal és egyéb véglényekkel. Cséfalvay államtitkár pedig mint tanár kéri ki a parlamentben, hogy valaki a Való Világot szennyműsornak hívja. Szánalom és közröhej!
De majd ugrik a Pannon Puma és lőn 1 M munkahely. Igaz, nem mondták, melyik ezredévben.

zöldalma11

Ez nem sajtószabadság amit a fidesz művelt. Remélem elnyerik érte méltó "jutalmukat".

marek

"az olvasók = globális finánctőke helytartói által agymosott konzumlények erőszakkal a liberális sajtóhoz szegezése"

a marxi terminusoktol fuggetlenul, hibatlan definicio. sztarbox, valo vilag, tota w, x factor, nepszabadsag, nagy o, soroljam meg? mindet az olvasoi/nezoi oldalrol erkezo hatalmas erdelkodes tartja el.

nyinka

az ominozus (gecijó) linket kisajátitotta a Hivatal.
érdeklődőknek ezt a linket ajánlom: http://www.google.lu/imgres?imgurl=http://29.media.tumblr.com/tumblr_ldqyf3PwWg1qedtl6o1_r1_500.jpg&imgrefurl=http://www.szalaiannamaria.net/&usg=__eRaJWOiC0NNUmy2-juoleR4PocQ=&h=336&w=500&sz=71&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=6RmNpbkUqkh24M:&tbnh=143&tbnw=191&prev=/images%3Fq%3Dszalaiannamaria%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D642%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=590&vpy=384&dur=1740&hovh=184&hovw=274&tx=150&ty=149&ei=7wghTaP6N8Gi8QPu6siHBw&oei=7wghTaP6N8Gi8QPu6siHBw&esq=1&page=1&ndsp=19&ved=1t:429,r:16,s:0

üdv,
Nyinka

Szilikon Vali

Bocs, lehet, hogy kimaradtam valamiből, vagy megbolondult a böngészőm, de egy csomó hír után tényleg eltűntek a kommentek? Ez is a médiatörvény hozadéka? Hogy no comment?

szabadhajdu

Egei-Horváth
A f*sz előtt vár és térdepel* …….

hagana

Ezek a "demokraták" szereptévesztésben vannak, nagy pofával kommunistáztak eddig, most meg visszacsempészik a Kádár rendszert.
Olyan össztüzet zúditunk rájuk, hogy megkeserülik ezt a sok aljasságot, amit a magyar társadalom ellen követnek el.....

gyutacs

Hogyan lehet, hogy ezt a cikket még nem távolították el? Hát hogyan dolgozik ez a hosszú nevű hivatal?

1istvan

Lusious Lyon 2011. január 2., 10:34
tudod milyen volt a lap amit szerkesztett?
melyikre recskáztál?

Lucious Lyons

Isten látja lelkem, nálam kevesebben utálják a libsi médiatrógereket és kell is büntetni őket. De miért pont ezzel az ostoba, kétes múltú recskalap szerkesztőnővel?

szabadhajdu

Egei-Horváth!
Hogy áll a sajtó szabadság?
No jeletkeztek már a külföldi médiumok?
P.S.
Jön a Pulitzer díj. Similis simili gaudet.

fabula

hááát, macsók, ez úgy gusztustalan, ahogy leírtátok. Lehet hőbörögni, ellenálni, kritizálni, vitatkozni, s mint példátokkal szolgáltok: lehet ízléstelenül és gusztustalanul macsónak lenni itt, ahol egyébként is férfijogú a társadalmi lét.
Értem, hogy még véletlenül sem domina és lankadt lelkesedés amire asszociáltok, de egy normális, 21-dik századi liberális a felfogásotok kedves cikkszerzők?

Alex Malex

fruit:
1. A magánszektor erőviszonyai nincs ráhatásom. Az állami szektor erőviszonyaira viszont van, legalábbis ezt az illúziót táplálja a jelenlegi rendszer.
2. A magánszektor erőviszonyai nem diverzifikáltak és nem versenyszerűek. A kezdő vállalkozások elsőrendő célja - és nemcsak a média szektorban -, hogy egy nagyobb cég felvásárolja őket.
3. Egyáltalán nem foglaltam állást abban a kérdésben, hogy az állami kontrol jelenleg bevezetett mértéke és formája helyes-e. Mindössze rámutattam, hogy a - nem fogyasztói - kontrol eddig vélelmezett hiánya, más néven a sajtószabadság, illúzió.
4. Nem várom az államtól a megoldást. Személyes exisztenciám veszélyeztetése nélkül, csak kommentelni tudok legjobb tudásom szerint. Ha a nevemet adnám, akkor Bogár László sorsára jutnék, akivel lehet egyet nem érteni, de felkészültsége kevéssé vitatható. És "szabadságom kicsiny köreiben" a médiatörvény nem hozott változást.

fruit

Gábor elmondom:

Az álnév itt nem erről szól.

fruit

Sajna mifelénk túl sok az olyan ember, aki még mindig az államtól várja el, hogy megváltoztassa a társadalmat.

Mint Alex Malex, aki nem érti mitől teljesen más kategória, hogy a magánszektor erőviszonyai vagy az állam határozza meg a média outputját.

Szóval lesz itt egyszer "amerika" ? Vagy túl messze van ?

Gabor

" A szakma kontraszelektált, képzetlen, felszínes és beszari"
-igaz. Miert nem vallalja-vallaljak magat, magukat kedves Egei-Horváth ?
Raertek volna beszarni mostantol.

Alex Malex

Én, mint olvasó, a cikk újságírokról alkotott véleményében még az öncenzúráig indoktrinált jelzővel bontanám tovább a "beszari" minősítést.

A további megállapításaim is teljesen a saját véleményemet tükrözik.

Az újságírásban már rég nem szempont az igazság. Ahogy jog is jogot szolgáltat, úgy az újság is csak tudósít. Mind a kettő elhárítja magától az igazmondás személyes felelősségét és intézmények, jogszabályok mögé bújik. Homályos és kimondhatatlan hatalmi viszonyok és a pénz - mint hatalmi eszköz- rabságában vergődnek.

Az új médiatörvénnyel megjelent egy kimondható és látható hatalom, ami belépett a "szabad" sajtó kontrollállásába. Ez nagyon zavarja azokat, akik eddig azt gondolták, azt írnak, amit akarnak. Hiába a kontraszelekció nagy úr. Akik pedig eddig is látták a saját korlátaikat, veszettül kiabálnak egy olyan hatalom ellen, melynek egyik kezében korbács van, de a másikban nincsen cukorka.

A cikk több érve az emberek legalantasabb ösztöneire épít. Ha nem valaki nem engedi, hogy gyermekek által látható műsoridőben embereket égessenek elevenen, az titokban vágyik emberek eleven elégetésére? Mennyiben más az, hogy az állam kényszeríti valamire a sajtót az én adóforintomból, mint az, hogy mondjuk a Net Média Zrt. az én záloghitelem kamatából és a telefonszámlám hasznából?

A cikk híven folytatja azt a kommunikációs doktrinát, hogy a jobboldal buta. A másik oldal szerint viszont a baloldal hazaáruló. Jó játék ez hülyegyerekeknek.

töreki

Müller

A "kommenyista" terror itt van! Akik ezt csinálják a kiszből nőtték kim magukat! remélem hogy elismered a kisz "komenyista" örökségének! A szellem, az irányvonal változatlan csak a szereplők (végrehajtók) cserélődtek!

gyutacs

Kíváncsi vagyok, mikor és milyen összegre bünteti a szerzőt OV kegyencnője...

Hapci

Szalai láma: nagyon ritka az ilyen írás... puliccerdíj kilátásban... remélem, te is András vagy... azok zseniálisak, na...

fruit

Innét van a konzlib. Konzervatív az ember, de a szabadságjogok területén liberális.
Tehát ezért is hibás a ballib. cimke, el is lehet felejteni a károgóknak. Persze lehetnek ballibek is, de nem minden lib. bal. Értem nyuszikáim ?

Akiben pedig egy csepp liberalizmus sincs, abban erős hajlam a diktatúrára, az embertelen megoldásokra. Csók.

szalai láma

Király! Gratulálok, minden mondata zseniális. 100%-ig egyetértek a szerzőkkel.

fruit

Ez a hiba, ez a baj, hogy törvénnyel, hatóságilag akarnak véget vetni a szenny áradásának, de az így nem lehetséges, és azért sem jó, mert diktatúrához vezet. Ezt leginkább a magát kereszténynek mondó Fidesz elit azon részének kellene legjobban tudni, akik részt vettek a Médiatörvény kifundálásában és megvalósításában. Miért hivatkozok a kereszténységre ? Mert ez esetben (is) világosan szemünk elé tárul a torz és a valódi keresztény felfogás, és megoldás közötti markáns különbség.

(Ez a "keresztény" dolog mindig elő fog jönni, hiszen a jobboldal magára vette ezt a cimkét, ebben tetszeleg, az új éra az új kurzus e felfogás mentén akar alakulni, de hiba van a rendszerben, tehát muszály megint ezen köszörülni a nyelvem.)

Az ő általuk választott megoldás azt a fajta felfogást képviseli, amelyik mindig is tekintély elvűen, erőből akart gátat vetni a rossznak, akarta a világot jobbá tenni, azt mintegy keresztényizálni. Mint kiderült a történelemből, ez eddig sem működött, illett volna levonni a tanulságot, ezután sem fog.

Egy valódi keresztény soha nem lépne fel ilyen tekintélyelvűen, számára értékes kincs a szabadság minden formája már csak azért is, mert hite szerint maga Isten is ilyen. Ő az embert szabad lénynek, szabad akarattal, szabad lelkiismerettel teremtette, soha "esze ágába nem jutott" erőszakkal véget vetni a gonosznak, éppen az Ő bölcsessége miatt, vagyis, hogy minden teremtett lény előtt egyértelművé váljon a gonoszság miben léte, illetve annak gyümölcsei, eredménye.

(((Majd ha ez a cél realizálódott, akkor erőszakkal fog véget vetni neki, de egyelőre az most nem aktuális.)))

Ebből fakadóan tehát egy igazi kereszténynek eszébe sem jutna hatósági eszközökkel korlátozni a lelkiismeret-, illetve szólásszabadságot, már csak azért, sem, mert diktatúrához vezet.

Jó hiszemű szerettem volna lenni, meg akartam adni az esélyt annak, hogy valóban egy nagyon enyhe regulázás lesz csak a cél, de már a nulladik napon kiderült, hogy valójában mire is gondoltak. Ez egy nagyon hibás megoldás.

hagana

Bizos vagyok benne, hogy Szalai Annamária rengetegszer találta magát olyan élethelyzetben, ami a fotón szerepel...
Gondolom őt nem a szentlélek szokta toszogatni...

Redivivus

Emberek! Teljesen normális dolog, hogy vannak olyanok, akiknek nem tetszik Egei-Horváth (Hont) stílusa. Mint ahogy olyanok is, akinek Bayer Zsolt stílusa nem tetszik (mielőtt kedves jobboldali kommentelő-társaim felháborodnának, javaslom, olvassák el BZS publijait, az MNO-n előkereshetőek...). De egyiket sem betiltani kell. Egyszerűen nem kell elolvasni. Ha pedig bárkit (mondjuk pl. ez a cikk a Szalai Márit) sért, az forduljon bírósághoz, az majd megítéli, hogy jogos-e a kifogás, és ennek megfelelő ítéletet hoz. Ennyi.

Élt a XIX. században egy neves magyar író, bizonyos Mikszáth Kálmán. Ő egy ideig parlamenti tudósító is volt. Érdemes elolvasni, miket írt a T. képviselő és miniszter urakról. Mégsem jutott eszébe az akkori kormánynak, hogy rendeleti úton megrendszabályozza Mikszáth urat...

Valodi

Tamás-nak:
"..egy normális ( !?) politikus nem veszi körbe magát ... szakmailag alkalmatlan miniszterekkel ..."
Bizony nem. Hanem olyan remek szakemberekkel, mint Draskovics, Veres János, Hiller István, Magyar Bálint stb. Ez a piszok Fidesz néhány hónap alatt tönkrevágta az országot!

Hapci

Hehe, Egei-Horváth András debreczeni babérokra vágyik...

szabadhajdu

A cikket el kellene küldeni, a magyar média törvényt elítélő újságba.
Vajon melyik hozná le?

testardo

Azért az nem mindegy,hogy a f*sz melyik oldalán álltunk eddig. Gondolom a szerző eddig mögötte volt,most meg kénytelen lesz elé térdelni...

szemlélődő

ámokfutó:

Az ámokfutó szavunk a német „Amokläufer” tükörfordítása, dührohamában vagy tébolyultságában vaktában gyilkoló személyt jelent. A köznyelv ámokfutónak nevezi azokat az embereket, akik veszélyes, kártékony illetve törvényellenes tevékenységüket megállíthatatlanul folytatják. A nyomtatott és elektronikus sajtóban ámokfutásnak bélyegzik például a sorozatgyilkos vagy a rendőröknek meg nem álló gyorshajtó viselkedését.
Maga az ámok a maláj amuk szóból származik, amely dühöngőt jelent, és valószínűleg a portugál amuco szóból került az európai nyelvekbe.

A maláj nyelvben ámoknak nevezik a tébolynak azt a formáját, amelyben a beteg egyrészt fut, másrészt agresszív, ami akár a sorozatgyilkosságig is fokozódhat. A malájok ezt démonoknak, megszállottságnak tulajdonították, egyfajta szent őrületnek. A rohamot amnézia vagy kimerülés követi.

Ámoknak eredetileg Indiában nevezték az ellenségre halált megvető bátorsággal támadó harcosokat. Hátsó-Indiában a maláj és a jávai harcosok is átvették az elnevezést, és az ellenség megfélemlítésére egyfajta csatakiáltásként is használták.

Az ottani uralkodók anyagi javadalmazással és presztízsértékű rituálékkal arra motiválták a harcosokat,.

ratkooporonty

... Magyarországon, a rendelkezéssel rendelkező arányaiban úgy körülményekbe hajtani őt a népességnek az emberrel méltatlan, azután ez, mivel egy bűn emberiség ellen képzett lehet, azt később kérhetik. Annyira nagy gondot fordítani a teljesen fölösleges kérdésekre az hatodika a sajtónál rendel ennek a tükrében még erősebb cenzúrázó.

roland

baker dehát az MTV is kisipolják a csunya szavakat es most már a száját is kitakarják...geci ez a gondolatrendörség londonban is:-))

nottoday

ha Hont András a cikkíró, őt nehezen lehetne a ballibek közé sorolni, Fidesz tag is volt. A Hírszerző törzs-publicistái közül talán egyedül Pelle János hajlik enyhén balfelé, a többiek mind konzervatívok, maximum nem Orbán-fanok.

homár

Megmondani a frankót a sajtószabadságról álnéven:priceless

1984

Idontknow: Orbánék előtt mindenki betartotta a demokratikus játékszabályokat (ők maguk is). Jól-rosszul, de betartották. Voltak ellensúlyok, volt parlamenti és civil kontrol. Volt mérték. Ennek vége: autokrácia van. Az emlegetett törvény pedig nem leendő, hanem jelenlegi. Halleluja. "Üdvözlet az egyformaság korából, a magányosság korából, a Nagy Testvér korából, a duplagondol korából"

tamás

helyesbités: a pribékek nem gyurcsány, hanem orbán felbérelt pribékei, akik a törvényes kormányra és közszolgálati médiára törtek rá, raboltak,fosztogattak, gyujtogattak a fidesz vezér hallgatólagos egyetértésével. olynak is tűnhet, mintha megrendezett volt volna az egész tv székház elleni ostrom, nyilván így is volt. ezt bizonyítja, hogy a hatalom mámorában orbán szinte állami kitüntetést adott azoknak a senkiházi köztörvényes bűnözöknak, akiket véletlenül szájon vágott egy rendőr, amiért gyujtogatott, rabolt, fosztogatott. A köztörvényes bűnöző támogatása azonos na vele való azonosulással, és a mondat végét találja ki az olvasó.
Orbán lehetne a kengyelfutó gyalogkakukk helyett egyszerúen ÁMOKFUTÓ, mert tettei kiszámíthatalanok, törvénytelenek, embertelenek, ellenkeznek a demokrácia alapvető elveivel, és a venezuelai elnök is demokratább orbánnál. egy normális ( !?) politikus nem veszi körbe magát szalaiannarikkal, poltpéterekkel, smithpalikkal, szargyártókkal, szakmailag alkalmatlan miniszterekkel és egyéb seggnyaló plebejusokkal, hanem valóbana választók és a nép érdekeit képviselve olyan politikát dolgoz ki és alkalmaz, ami tisztességes még akkor is, ha az egy kicsit fáj a zembereknek. de ehhez EMBER kell,és nem hazugviktor.

töreki

Idontknow

Csak annyi a hozzászólásom lényege hogy nincs semmilyen jogcíme annak bírálni a leendő törvényt akik kiszolgálták az akkori népnyúzó rezsimet!

Szilikon Vali

Kár, hogy néhány itteni írástudónál kicsit későn esett le a tantusz. Tényleg, az elképzelhetetlen, hogy egy publicista olyasmit írjon: bocs, vak voltam, felelőtlen módon hülyeségeket körmöltem a választások előtt? Hogy gyerekek, nagyon elk.rtam?

ANARGGGHHHY

AAARGH: 'Gyurcsány pribékjei embereket vertek össze a rádió udvarán'. Mesebeszéd. Ha volt is ilyen (megjegyzem azok a 'békés emberek' tankkal, molotov koktéllal és macskakővel simogatták a brutálisan egy helyben álló rendőröket), ez az egyedi eset nem említhető egy lapon azzal a kollektív seggbetöcsköléssel, amit a narancsrezsim ALKOTMÁNYOS SZINTEN művel. Mellesleg az hogy a korábbi kormányzat nem volt elég jogbarát nem érv amellett, hogy a mostani csávók felszámolhatják a jogállamot... Vagy a szarból az következik, hogy a mégszarabb mégjobb???

dagi

a tényekkel hadilábon álltok, de azért meglepő, hogy cenzúrázásnak neveztek egy gusztustalan montázsra eltüntetésére vonatkozó felhívást. Remélem egyszer kirakják Hont Andris képét, amin csurog ról a g***i, s ő ezt a szólásszabadság kiteljesedéseként fogja majd fel.. Egyébként bírom amikor Hont beszél a szabadságról, meg az elnyomásról, mert azért nekem volt szerencsém ismerni, amikor a D. T. seggnyalójaként mindenkinek neki ment, s kinyírt akit a főnök ellenfeleként azonosított....

vki

Kedves AAARGH!
A hozzászólásod méltó példája annak, amiről Egei-Horváth írt. Szerintem hiába próbálkozol, minél inkább belelovalod magad a mostani cenzúratörvény védelmébe, annál inkább világossá teszed, hogy mennyire szar.

Iván: nyugi.

krémes

(akit érdekel, a szóban forgó magával ragadóan izléstelen Lamperth Mónikás cikk: http://matula.hu/index.php?section=article&rel=22&id=252 )

Ilona

Gratulálok a szerzőnek, Hont Andrásnak!

Hírolvasó.én

Andrassew Iván: Az ön által kifogásolt dőlt betűkön, kívülállóként nehéz eligazodni. Ellenben a nagyközönségnek sokkalta érdekesebb a második fele. Miszerint talán az Indexnek kéne reagálnia egy hasonló cikkel mint Egei-Horváthé.
A Tóta írás amúgy szerintem jó, bár remélem nem lesz igaza, és nem kell majd hivatásos újságíróknak külföldi szerverekről gerilláskodni. Mint az elrettentő példának linkelt térdelő Szalait illusztrálónak.

Voter

Egyébként is, a hatalmi arrogancia, a kapkodás, a külső figyelmeztetések figyelmen kívül hagyása nem véletlen jelenség. Nem lehet nem észrevenni, hogy a Fidesz csak a hatalomátvételre és a hatalom megőrzésére készült fel, de teljességgel elmulasztotta a kormányzásra való felkészülés valós feladatait.
Ennek legkorábban érzékelhető bizonyítéka mindabban fellelhető, amit OV egy ráolvasásnál nem magvasabb, a tudományosságot teljes mértékben mellőző téziseiben felvonultatott a hangzatosnak tetsző ám valójában üres "fülkeforradalom", "nemzeti centrum", "nemzeti együttműködés", "nemzeti konzultáció", "nemzeti ügyek kormánya" fogalmakkal jelölve.
A fülkeforradalom fogalom önmagáért beszél és sajnos eléggé nevetséges kreálmány. A nemzeti centrum létét csak hosszú évek munkája és a ténybeliség igazolhatja majd esetleg évek múltán. A nemzeti együttműködés létét éppen a Fidesz napi kormányzati gyakorlata cáfolja, hasonlóképpen igaz ez a nemzeti konzultációra, amit "zemberekkel" folytat maga OV személyesen, és amiről persze semmiféle tényszerű visszacsatolás sem szerezhető, ui. ki tudja megmondani, hogy mit mondott Józsi bá, vagy Teri néni a konzultáció során. A hivatalos érdekképviselő szervezetekhez nem ereszkedik le, mert a velük való egyezkedésről számot kéne adniuk a "zembereknek". A nemzeti ügyek kormánya pedig csak annyiban áll meg, amennyiben több spiritusszal nyúltak hozzá a magyar-magyar nemzetiségi ügyekhez, mint az e téren valóban nagy fokú együgyűséget felmutató szocialisták, de a kormányzati munka szervezetlen volta, vm. a jogos bel- és külhoni aggodalmak miatt nem igen lehetünk büszkék az eddigiekre. Pláne igaz ez napokkal az EU-elnökség átvétele előtt.
Ezek az igazi vitapontok, nem az, hogy kit milyen fokú vakbuzgóság, vagy bálványimádat hevít.

verszacse

Annak idején a szocializmusban, nap, mint nap katartikus élmény volt, hogy egymás közt, esetleg kabaréban a sorok közt, hülyére vettük a valóban ostoba és kontraszelektált politikai garnitúrát. Most ugyanez a lehetőség a médiatörvény ellenére ismét megadatik. sovány vigasz, deszegéyn ember vízzel főz.

Andrassew Iván

Nem tudom, hogy a méltán népszerű Egei-Horváth miért pont az utolsó sajtószabad napot találta alkalmasnak arra, hogy ezzel a szöveggel alázzon: „Ahogy jó sokáig címlapon tartották a Népfasza című Tóta W.-remekművet, amelynek az volt az előzménye, hogy a méltán népszerűtlen Andrassew Iván a jóízlés nevében megfedte a Matula magazint, amely Lamperth Mónika kormányban maradását egy jól sikerült gruppenpartyval hozta összefüggésbe.”
Tóta remekművével kapcsolatban az az igazság, hogy tele volt hülyeségekkel. Én nem „fedtem” meg a Matulát, csak írtam nekik egy (nem nyilvános) megjegyzést, miszerint túlléptek egy határt. (Ma is így gondolom.) Se többet, se kevesebbet. Tóta erre azzal vádolt meg, hogy én följelentettem a Matulát – ami sima hazugság volt. Majd, amikor kértem, hogy a válaszlevelemet tegye közzé, azt nagyon jellemesen egy napig húzta, arra való hivatkozással, miszerint Uj Péter horgászik.
Amúgy Egei-Horváth írásának fekete farka föltűnően írásidegen. Nagyon úgy néz ki, hogy vagy Gavra főszerkesztő vagy Seres főmunkatárs biggyesztette oda. Ők méltán utálnak, miután többször föl kellett hívnom a figyelmet Tótáéhoz hasonló szakmai és etikai állapotukra.
A jelenlegi viszonyok között, amikor össze kellene fognunk egy nyomorult diktatúra ellen, kár volt ebbe a játszmába ezt a szegény Egei-Horváthot is belevonni.

AAARGH

"Olyan nincs, hogy én jófej vagyok, South Parkot nézek, és menő zenekarokért rajongok, egyébként pedig megértően viseltetem a cenzorokkal és a lakájrendszerrel szemben"

Az azonban, hogy a magyarországi balliberális média most a sajtótörvény kapcsán a demokrácia végét és diktatúrát vizionál, több a soknál: visszatetszést keltő kabaré. Ez volt az a média, amely a neoliberális kormányzat nyolc évében az emberi jogok ellen elkövetett legkirívóbb merényletek során nemcsak hallgatott, de azoknak tapsolt. Amikor egy vak embert hétszer lőtték háton, békés járókelők szemét lőttek ki és gúnyolódott, amikor országgyűlési képviselőt vertek véresre.
Az pedig különösen visszás, hogy most éppen az a közszolgálati rádió tiltakozott a médiatörvény ellen egy perces hallgatással, amely vidáman, megszakítás nélkül sugározta adását 2006 szeptemberében, amikor Gyurcsány pribékjei embereket vertek össze a rádió udvarán úgy, hogy másnap a vért slaggal kellett leveretni.

Szelén

Aki elfogadja a cenzúrát, az nem demokrata hanem kollaboráns.

viktor

minek olvassa ez a sok félkegyelmű idióta ezt az oldalt egyáltalán ha ki nem állhatja?

Voter

A szerző rendesen fején találta a szeget. Az persze nem csoda, hogy a ma harmincas éveiben járó nemzedéke nem emlékezhet arra, milyen is volt az, amikor nem mondhattad ki azt, mire valójában gondoltál. A Fidesz képes volt a "komcsizással" megetetni a hívőit, miközben önmaga sokkal közelebb sodródott a "komcsik" által követett elvekhez és gyakorlathoz, mint az oly alpári módon pocskondiázott politikai ellenfelei. Bebizonyosodott, hogy az alpári és gátlástalan ellenzéki magatartás szükségképpen alpári és gátlástalan kormányzati magatartást von maga után. Az "emberek" többsége meg bekapja a csalit és már nem is arra figyel, hogy mi is történik a valóságban, helyette, mint "ügyeletes véleményformáló" neki ugrik annak, aki hasonló cipőben járva, mint ő maga, nincs ráhatással a dolgok menetére, de veszi a fáradságot, néz, lát és gondolkodik, és persze kritikai, avagy elutasító észrevételek fogalmazódnak meg benne.
Szóval, a cikk tárgyáról kéne vitatkozni, nem a szerző és a helyeslők "édesanyjának" kéne nekiugrani, "nagy-ősmagyar" alpárisággal!

Zsírszerző

Szar. Mint minden Hont András írás.

Boldog új évet a magyaroknak és azoknak akik a magyarságért dolgoznak. Akik meg nem és csak gátló tényezők azok takarodhatnak.

Tsokolom

Szivesen látnám egei-horváth ura(ka)t egy ilyen montázson, még ha silány minőségben is, azután várnám a hurrázásukat, hogy mégis van sajtószabadság.... ! Szóval éljen a totális szabályozatlanság, a személyiségi jogok meg le vannak sz@rva, majd a bíróságok... egyszer, úgy két év múlva elégtételt adnak.

Öreg Góbé

A f*sz előtt vár és térdepel* ~ Egei-Horváth hmmm… Ha pedig mégis ez a helyes alapállás, akkor mire ez a fene nagy jobboldalizás, cimborák? # Valahogy így! És még itt a Hírszerzőn vádolják a –jobboldali érzelmű- embereket trágárizmussal. Kell az a Média Törvény! Kell bizony! Anno mikor 2002-ben a mai vörös buktások a hazugokkal nyertek(?), akkor a rájuk szavazók azt hitték, hogy eljött az igazság pillanata és neki iramodtak, és mi lett 8-év után a vége, PUFF… egy hatalmas pofon. Kijózanító volt? NEM! Mert még most is tovább hazudnak, ékes példája ez a cikk! Igazságnak látszó képmutató propaganda az egész, és ezt szónokolja hosszan a szerzőpáros, és alant vannak sokan, akik ezen hozsannáznak. A nyugat libsi sajtó az öklét rázza és követeli vissza az eljövendő igazságot megelőző hazug állapotot. Úgy alkottak hangos hazug véleményt, hogy el sem olvasták a törvénytervezetet, de ordítottak mit az a kis gyerek, aki meglátja az injekciós tűt és ordítja, hogy fáj, pedig még hozzá sem értek. Már fáj, hogy nem lehet majd büntetlenül hazugságokat írni, vádaskodni, mutogatni. Fáj, nem baj, had fájjon, akkor jó, hogy ha fáj, és éget! Azt mondják, a stílus az mag az ember…
Ahogy a költő fogalmaz: ?
És spricc helyett az arcokon a ráncok,
csorog alá, csorog az üres árok.
Szép, olyan kultúrált, igen, mikor kifogy az érvelésből, nem marad a szerzőnek más csak a pornográfia. Szánalmas!

parapsychiatria

Egei-Horváth ur(ak)at/ hölgy(ek)et kérem, saját érdekükben mielőbb jelenjenek meg rendelésünkön!
Dr. Purgaeana

ratkooporonty

Háát, ha nem lehet firkálni a neten, akkor kiköttetem a bánatba ezt a zsidótelefont is, úgyis csak az internet miatt van ez a vonalas. Az a mobil polgártmegfigyelő meg sohse volt. Megútáltam a telefonálgatást a katonaságnál, két évig csak dugdostam a dugókat, hogy a szutykok pofázhassanak a nejükkel dologidőben. Majd rászokok a kocsmára. SörösMarcsa is régen látott már bugyinélkül. Kivándorlok a kazárokhoz vagy Braziliába valamelyik ültetvényre rabszolgahajcsárnak.

ratkooporonty

bapapaÚr!,14::44, ami sok, az nemkevés, az effajta gyanúsítgatást visszautasítom, a szakértelem hiánya, amúgy se tart vissza semmitől, voltam én már a neten professzor is; írtam értekezést egy ritka trópusi betegség lefolyásáról voodoo-kezelés esetén, és abból látom az erdményességet, ha a docensÚr, kettőt válaszol gyosan, egymásután két szívroham között.

simonmondja

Az Index szánalmas, tényleg.
Védjük meg.
Bántják.
Amikor a Fideszre voksoltak azt hitték, moziba mennek....

bapepa

Gratulálok! Ez a cikk újból megmozgatja a magyar értelmiséget (pld: ratkooporonty). Egyébként a kedves cikkíró attól tart, hogy nem íródhatnak büntetlenül újabb Teller-levelek?

Parthenocissus

"Kétharmaddal tombol a minőség ellenforradalma."
Az a baj, hogy ez az ellenkezőjeképpen is értelmezhető, mint ahogy szándékoltad.

ratkooporonty

1istván 13:23! nem emlékszel, megfogattad, hogy nem iszol!

ratkooporonty

Nem tudom mibajotok a Szalai AnnanaMárjával! Nem olyan rossz nőaz! Így száz fölött neválogasson a madzsar! Különben is jólért hozzá, tuggya mija különbség az érotika és az ocsmánypornográph között. Nehogymá itten lehessen mindenféle ocsmány írománnyal a fijatal lányok figyelmét elterelni a valóvilágtól!, vagy miismegy most a tévébe?!

1istvan

milyen értelmetlen cím ez?értelme akkor lenne, ha a fasz előtt térdepel és vár lenne a sorrend.

ratkooporonty

Förszt István, Te ebben nagyon tévedsz! Szerintem se igyál, ha más is iszik otthon!, és ne verd el a nehezen megkeresett pénzed lóversenyen! Én csak az igasságot írom, csakis a való ígazat. És ha megnézed a juhtúrós csatornámat, látni fogod, hogy én vagyok a "beteg komcsi" a "sz..opd ,le orbácigány f...szát", de vagyok hortista bakkancsos jobbikos, ántisemmita állat is. A legrosszabb a helyzetem Balónénál, a jobbikmédiánál, meg a Novák Elődnél. Ezek általában tíz perc alatt törölnek és tiltanak le. Pedig én ártatlan vagyok, az én példaképem Adolf Hitler, és már előre szólok, hogy nem vagyok törvénybeütközős ántisemmita, sőt, keveslem, amit írnak adatot. Sőőőttt, meginvitált BARÁTNAK egy angliai teljes fészekallja zsidóbagázs, megnézheted, ha nem hiszel, csak azt tudnám miből gondolta úgy, hogy jübaráth lennék. Dehát, baráth , az barát. Engem mindig kiszúrnak, a kedvenc íróim, mind zsidó, a kur...vaannnyát mindnek. Sietnem kell, utolsó lehetőség, holnaptól fizetős az intermocsok, nekem pedig nincs suskám az ilyen marhaságra.

verszacse

töreki!
Lendvai sosem volt cenzor, ez csak a szokásos jobbos hazug mitológia része. Nézz utána, mely szervnek volt a feladata a cenzúra, és hogy létezett-e egyáltalán akkor, amikor Lendvai pozíciót kapott a pártban.

1istvan

ratkooporonty 2010. december 31., 12:23 , nehéz volt de nagyjából sikerült megértenem. pedig még nem is ittam, és nem is fogok egy darabig, mert megyek a lovira.
gondolhatod így. én nem értek veled egyet. én úgy gondolom az általad úgy érzem dicsőített szocializmus volt ami a legnagyobb lélekrombolást hajtotta végre, de majd csak kiheverjük.
szerintem ezután is lesz népszava meg népszabadság, meg 168óra, meg és, meg narancs, de szólj ha valamelyik megszűnik mondjuk a cenzúra miatt. és azt se hiszem, hogy ezután mást fognak írni mint most.

szalai annamarie

Jó írás.
Jókat röhögtem. Minden ül benne.
A kommentelő agyhalottak túlélésre rendezkedtek be.
A szellem örök. A diktátorok buknak:-)
Kár, hogy magyar nyelven kell ezt írnom!

Hátrányoshelyzetű

Orron a levegő lassan be, majd lassan ki. Inkább az idősebb generáció tagja vagyok, és pirulok. No nem a szégyentől. A kritika jogos. Ettől.

oregtitan

Tótával már hárman szemléltetitek, mi is a gecizmus.

By the way, a szó maga is ballibbant copyright, büszkék lehettek magatokra.

ratkooporonty

Bazzmeg, 1istván!, nelegyémá ijen! Levágnád a kezét, aki lop? Ha megtudja a kormány, hogy iljen okos vagy, azonnal eltilt innen és kötelezően a Magyar Nemzet-I újság főszerkeztő főellenőre lehetsz. Nincs is nálunk a szólásszabadságon kívűl semmi, ha leszámítjuk azt a mérhetetlen nyomort, ami biztosan elkerüli tehetséges személyedet és sikeres környezeted. Olvastam valahol egy idézetet, régen volt már, mikor szerencsés(ebb) napokra ébredtünk, szocziálizmusnak hívtuk: ha az önkény gúzsbaköti a .......rendben van és elviselhető. Az nincs rendben, ha meg is kell köszönni az igát, amit ..........érdekes emberek élnek itt, és aki(k)ről beszélek, azok még úgyahogy kapaszkodnak a medence korlátjában, mert van internetjük, ha van internetjük, akkor laknak is, és van villany, némi fútés is, mert a komjúter döglődne, ha dermed, tehát, aki(k)ről szó van azok burzsulyjok az én mércém szerint. Engem ugyan nem érdekel ez az egész fideszes.emeszpéses marhaság, tudom, hogy a szociálizmus jobb (volt) egy ilyen szegény országnak, nem azért mert szociálizmusnak hívták, hanem mert a Jóságos Szovjet Nép mindent adott Nékünk, amivel túléltük a hideg telet, a cigánygyerek zsömlével focizott, igaz, pirosnyakkendő volt a nyakába, de az volt a drága jó gazdádurad nyakában is, az apukája homlokán pedig egy szép piros sarlóskalapács, kapott is, pontosabban lopott is a kalapácshoz kőbányát. És ez az egész egy nagy figyelemelterelés, cirkusz a bolondoknak, már rég nincsis Magyarország, független pedig sohse volt. Tehát, hagy kijabájják már, hogy orbán, takaroggy! Egy dolog nem stimmel ebben a cikkben, méghozzá az, hogy kiderül most majd, ki az újságíró és ki a papucsállatka. Hol van már az!, amikor kiderülhetett volna?! Ne tegyünk már úgy, mintha eddig egy újságíró azt írt volna egy országos lapban, amit akart! Pontosabban azt írt amit akart, mert egész pontosan azt akarta leírni, amit elvártak tőle, szerintem még túl is teljesítette. Ahogyan ezt a vörösök tették, két vörös nyakkendőben járt a Jurcsa ,meg a Vik. Jaaaa, meg a Buga Jakab, az akasztós ember.

szabadhajdu

Ócsa, piti agent provocateur írás.
Még sok ilyenre számítok.
Ezekkel nem kell vitatkozni.

is

1istvan: a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövzve. te a jószándékot hangsúlyozod, mi meg azt mondjuk, hogy a pokolba megy. te még csak véletlenül sem mondasz ellent nekünk. ennyit próbálj felfogni.

Müller

töreki!
Hol van már a komenyista terror?
Ideje volna felébredni....

Idontknow

@ john doe

"Ím itt állunk, van már Alkotmányunk" -- ha jól emlékszem egy régi angol órámra (az angol tanárunk folyton 50-es évek beli anekdotákat mesélt), ezt Kuczka Péter írta. Valaki majd csak ír most is ilyen örökbecsűeket.

Indy

töreki, most akkor jól értem? Úgy gondolod, hogy ami akkor nem volt jó, az most kell, csak azért, mert mások, más ideológia nevében csinálják? Akkor szerintem térdelj oda Panni mellé...

Müller

1istvan
Már aláírta a nemzet tolla. Még van 12 és fél óránk.....

john doe

Elgondolkodtam, olvastam irodalmat, verseket, esszéket, zenékbe halgattam bele...magyer, nem magyar - vegyesen

A "Tartalomkontolláló Bizottság" a mai naptól be kell tiltson rengeteg költeményt ( Villion, Petőfi, József A ... stb ) vagy Tankcsapda, Beatles...( stb) számot. Sok "keresztény" lekületű törvényhozónak üzenem: a Bibliát is tessék olvasni ( ma még lehet, de holnaptól nem - abban is vannak ( a törvény értelmében) tiltandó részek !

Marad a Rákosi korszak csasztuska műfaja ( esetleg Sztálintól is lehet majd idézni!

Hajrá Orbánország ! Hajrá Viktor! Hajrá fülkeforradalmárok !

1istvan

szóval, edei-horváth, enyhén szólva hazudtok, még enyhébben csúsztattok.
csak azt nem tudom, használ e ez a sajtószabadságnak, ami nincs veszve.
csak példaként:

'...de az NMHH nevű bújtatott munkanélküliellátó már duzzad az önbizalomtól, és kímélet nélkül csap le oda, ahol erkölcsi lazaságot és destruktivitást észlel. Két napja azon röhög a fél net, hogy a Tartalomfelügyeleti Főosztály (ez azért már nagyon olyan, mint a Gondolatrendőrség) vezetője eljárást kezdett a Tilos Rádió ellen, mert az lejátszotta Ice T „It’s on” című számát...."

a törvény még nem él. majd ha kihirdetik
így a helytartó tanács se tud az alapján lecsapni.
a régi ellen nem tiltakoztatok ilyen hevesen, pedig az alapján járnak el, vizsgálódnak a tilos miatt, és nem azért mert lejátszotta, hanem azért mert abban az időben játszotta le, amikor nem lett volna szabad, és bizony a világon sok helyen ugyanilyen a szabály. ér ennyit, hogy ekkorát csúsztassatok?

tóta w meg ordenáré, volt és van, de neki se lehet. sehol a világon azt amit csinál. akkor is ha csak simán linkelt és nem ő találta ki. ez nem szabadságharc. csak annak hiszitek.
ráadásul fogalmatok sincs az irodalom és az ócska öncélú pornográfia közötti különbségről

sokkal többet védtetek volna a sajtószabadságon ha nem szólaltok meg.

töreki

Hol voltak ezek a "hősök" a kommunista terror alatt? Csak nem a gazdik seggét nyalták fényesre? Most ugatnak a sajtószabadságért? Akkor kellett volna amikor az aczél elvtárs és a szörnyella múmia (lendvai ildikó) volt a cenzor!

Balt

További jó szellemi (és testi) ejakulációkat kívánok az új esztendőben is, ehhez sok tojást a holnapi lencsefőzelékbe.

Új hozzászólás



hirdetés

Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

X