Hazugságspirálban a Fidesz Grupo Milton-ügyben
Az LMP-s Scheiring Gábort agyagba döngölő hétfői parlamenti riposztjában Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes egyebek mellett abban sem mondott igazat, hogy a szocialisták adták volna el az Alsóvárosi rét nevű, 121 hektáros területet a Grupo Miltonnak. A területet egy hónapja belterületbe vonó, fideszes többségű székesfehérvári önkormányzat most azzal védekezik, hogy a földtulajdonosnak kedvező döntéssel több milliárdos kártéritési per kockázatát hárította el. Ez sem igaz.
Scheiring Gábor, az LMP parlamenti képviselője hétfői napirend előtti felszólalásában a Fidesz, Orbán Viktor miniszterelnök és a korrupciógyanús ingatlanügyleteiről elhíresült Grupo Milton holding kapcsolatáról kérdezősködött. Azt szerette volna megtudni a kormányoldal képviselőitől, miért maradt ki a beígért elszámoltatásból az előző kormányzati ciklusban meghiúsult sávolyi motorversenypálya és a pátyi golflakópark ügye, továbbá hogy miért vonta belterületbe a földtulajdonosnak sok milliárdos hasznot hajtva az új, fideszes többségű székesfehérvári önkormányzat a Grupo Milton által felvásárolt 121 hektáros területet.
Válaszában Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes nettó hazugságnak nevezte az interpellációban elhangzottakat, és azt állította, hogy az előző székesfehérvári önkormányzat 2008-ban szerződött a Grupo Miltonnal, és a szerződésnek része volt hogy belterületbe kell vonni a szóban forgó területet. A bekiabáló szocialista képviselőknek azt is mondta Navracsics, hogy a területet 2008-ban "a szocialista többség adta el a Grupo Miltonnak, a szocialista többség kaszált ezen".
A Hírszerző által kedden nyilvánosságra hozott, Székesfehérvár és a Grupo Milton között 2008-ban köttetett együttműködési megállapodás - amelyet a város részéről Warvasovszky Tihamér akkori polgármester, a Grupo Milton részéről pedig Kovács Bence János írt alá – azonban ellentmond Navracsics állításának.
A város nem kötelezte magát a belterületbe vonásra, a szerződés csak annyit rögzít, hogy az önkormányzat fontosnak tartja az Alsóvárosi rét fejlesztését. Azt is csak abban az esetben, ha megvalósul a földtulajdonos által beígért beruházás a területen. A közgyűlés ennek érdekében módosította a szabályozási tervet 2008. március 20-án.
Beruházás nincs, belterületté nyilvánítás van
Az Alsóvárosi réten azonban semmilyen beruházás nem történt azóta sem, és még a Grupo Milton szerint sem fog egyhamar. Mervó József, a Grupo Milton vezérigazgatója október 30-án, két nappal a vitatott döntés után azt nyilatkozta a Fejér Megyei Hírlapnak, hogy a következő egy évben biztosan nem várható semmiféle építkezés, fejlesztés a területen. Márton Roland, az MSZP székesfehérvári elnöke szerint a Grupo Milton a 2008-as egyeztetéseken azt ígérte, hogy a Toyota és a Tata logisztikai központja épül majd oda, de sem ezek, sem más vállalatok nem érdeklődtek még a terület iránt, sem munkahelyteremtés, sem pedig iparűzési adóbevétel nincs kilátásban.
A székesfehérvári önkormányzat és Cser-Palkovics András polgármester keddi közleménye szerint októberben az önkormányzat kényszerhelyzetben cselekedett, az Alsóvárosi rét belterületbe vonásával több milliárdos kártéritési per kockázatát hárította el. Az általunk ismert szerződésben azonban az áll, hogy a földtulajdonos által beígért beruházás bármely okból történő meghiúsulása esetén semmilyen igényt nem támaszthatnak egymással szemben a felek. Cser-Palkovics Andrástól még szerdán kértük, hogy bocsássa rendelkezésünkre a város állítólagos kártéritési felelősségét megalapozó dokumentumokat, de azóta sem kaptunk tőle ilyeneket.
A székesfehérvári szocialisták szerint "az önkormányzat kártéritési felelőssége a földtulajdonossal szemben nonszensz". Márton Roland szerint Navracsics Tibor után Cser-Palkovics András is szándékosan megtéveszti a közvéleményt az ügyben, hiszen az Alsóvárosi rét belterületbe vonásának a földtulajdonos által vállalt beruházás, munkahelyteremtés, nyomós közérdek volt a feltétele. Ehelyett most csak a Grupo Milton magánérdekét érvényesítette a fideszes többségű testület.
Az ügyet külön érdekessé teszi, hogy a Grupo Miltonnal 2008-ban szerződő Warvasovszky Tihamér a kormányváltás óta Orbán Viktor javaslatára az Állami Számvevőszék alelnöke lett. A székesfehérvári MSZP az október 28-i belterületbe vonást megelőzően vizsgálóbizottság felállítását kezdeményezte, de a Fidesz a döntést rendkívüli sürgősséggel még azelőtt meghozta, hogy a vizsgálóbizottság egyáltalán csinált volna valamit. Cser-Palkovics polgármester most azt ígéri, hogy kivizsgálja "az ide vezető folyamatokat".
Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes, közigazgatási és igazságügyi miniszter helyreigazítási kérelemmel fordult a Hírszerzőhöz keddi cikkünk miatt, amelyben a polgári peren túl "Gavra Gábor főszerkesztő és Bodoky Tamás újságíró ellen" büntetőeljárást is kilátásba helyezett.
Pedig Navracsics jobban tenné, ha nem vádaskodna: hétfői felszólalásában nem csupán a fideszes közgyűlési többséget "kényszerpályára állító" szerződésre hivatkozással, hanem akkor is hazudott, amikor azt állította hogy a szocialisták adták el a Grupo Miltonnak a szóban forgó területet. A valóság ezzel szemben az - amint a városvezetés cikkünk megjelenése után napvilágott látott, MTI-hez eljuttatott közleményéből is kiderül - hogy Kovács Bence János nem az önkormányzattól, hanem kistulajdonosoktól, telkenként vásárolta fel azt.
Hozzászólások (62) , melyek közül a legfrissebbek:
öngól
Te aztán tudod...
Csak nem vagy valaki?
ŐK nem hazudnak, csak csusztatnak, de azt egyhuzamban, már csak ilyenek.
Cser Palkovics hamar megszokta, hogy egyéni képviselői indítvánnyal is mindent felül lehet írni. A sajót még egyenlőre nem lehet 2/3-al idomítani, de már erről is gondoskodtak a demokrácia kis őrangyalai: Cser-Palkovics -Rogán féle képviselői pártmédiatörvény már szeretne mindent elnémítani. Addig is amíg a médiakuss nincs hatályban, jönnek a jól bevált jogászkodással 'oszt jó napot'.
sveti, szerintem is. és akkor akár kiderülhet az is, öngolnak nincs igaza.
Ebbe most nagyon csúnyán belerongyolt a hirszerző, és most már ő került hazugságspirálba, nem a fidesz.
A joghatás kiváltására alkalmatlan megállapodás preambulumát idézgetik, pedig a terület már több mint 2 éve a szoci többség áltl hozott döntéssel belterületi határvonalként van jelölve a szerkezeti tervben... Ami bezony kötelezettséget keletkeztet, ha tetszik ha nem.
A tökéletes öngól. Kár volt bulvárújságírni a mindenki számára nyilvános és hozzáférhető közgyűlési határozatok elolvasása nélkül. nem lennék most a firkász helyében..
Ebbe most nagyon csúnyán belerongyolt a hirszerző, és most már ő került hazugságspirálba, nem a fidesz.
A joghatás kiváltására alkalmatlan megállapodás preambulumát idézgetik, pedig a terület már több mint 2 éve a szoci többség áltl hozott döntéssel belterületi határvonalként van jelölve a szerkezeti tervben... Ami bezony kötelezettséget keletkeztet, ha tetszik ha nem.
A tökéletes öngól. Kár volt bulvárújságírni a mindenki számára nyilvános és hozzáférhető közgyűlési határozatok elolvasása nélkül. nem lennék most a firkász helyében..
Ebbe most nagyon csúnyán belerongyolt a hirszerző, és most már ő került hazugságspirálba, nem a fidesz.
A joghatás kiváltására alkalmatlan megállapodás preambulumát idézgetik, pedig a terület már több mint 2 éve a szoci többség áltl hozott döntéssel belterületi határvonalként van jelölve a szerkezeti tervben... Ami bezony kötelezettséget keletkeztet, ha tetszik ha nem.
A tökéletes öngól. Kár volt bulvárújságírni a mindenki számára nyilvános és hozzáférhető közgyűlési határozatok elolvasása nélkül. nem lennék most a firkász helyében..
érdekesnek találom, és az újságíró helyében tovább folytatnám a nyomozást és a nyilvánosságra hozatalát a szerződésnek, amennyiben igaza van. Ugyanis ez csalás a nyilvánosság félrevezetése, de szkeptikus természetemhez híven én egyelőre nem hiszem, hogy a fideszesek hazudnak, de nem is zárom ki ennek a lehetőségét. HA valaki belekezd egy ilyen ügy nyilvánosságra hozatalába, akkor fejezze be és tegyen pontot az "i"re és a végére is. Várom a fejleményeket, mert kitalálni lehet, az nem nehéz, de be kell bizonyítani, hogy így is történt, nagyobb nyilvánosság elé terelve az ügyet. Az pedig, ha valaki hazudik, nemhogy nem baj, egyenesen elfogadhatatlan.
hazudnak mindenben, ez nem baj!...az viszont baj, hogy a 2/3 részben agymosott mindezt kritika nélkül elhiszi! Áprilisban nagy lesz a csalódás,akkor indul a beígért strukturális átalakítás! Ez pedig nagyon ütős lesz sok millió embernek; akkor derül ki, hogy a 300 forintos vizitdíj egy kellemes lépés volt anno! Azzal sem lesz könnyű szembesülni, hogy az elkövetkező 10 -15 évben sokkal több embernek, sokkal többet, sokkal kevesebbért kell dolgozni! Vége a naplopásnak, simlinek, az iparszerű adóelkerülésnek, különben végleg megyünk a levesbe!
csakhogy nem az önkormányzat vásárolta fel a területet. Ehhez a területhez az önkorkinak soha nem volt köze.
Elviekben, ha demokráciában élnénk, akkor az eredeti telektulajdonosok, akiktől a Milton megvette 600-1000 Ft/ négyszögöl-ös áron az ingatlanokat, most elmaradt haszon miatt beperelhetnék a setétvári önkurmányzatot.....
Jogállamban meg is nyernék a kártérítési pert.....
A szerződés olvasható volt itt, a hírszerzőn. szerintem eléggé egyértelmű a helyzet. De hát lehet, hogy a városnak is lesz haszna, csak éppen ezt még ők sem tudják...
1istvan 2010. december 10., 22:38
Külterületen is lehet ipari beruházást létesíteni, kivéve, ha az természet-, vagy tájvédelmi körzet.
A különbségek:
- a beépíthetőség kisebb 5%-al külterületen,
- a belterület piaci értéke jóval nagyobb,
- belterületen a közművek, utak, járdák létrehozása, fentartása önkormányzati feladat ( kivéve, ha az egy zárt ingatlan, de ebben az esetben nem erről volt szó ).
Navracsics?
Ő csak egy navracsicska....:)
benne van a szerződésben? nem tudom, lehet, hogy be kell tenni a lábukat? kinek kell betenni? a beruházó legnagyobb tulajdonosának, vagy az ügyvédjének?
tudjuk, hogy nem bízott e meg valamilyen céget aki gőzerővel tervez? és az esetleg nem a városban van?
sok itt a kérdés és csak remélni lehet, hogy válasz kapunk.
bolsi, és azt lehet tudni mi volt a szerződésben.
tudjuk, hogy hol építenek, mikorra ruháznak be, mikortól kezdődik a munka?
szerintem nem tudjuk.
ezért veszélyes ítélkezni és véleményt mondani. és teljesen felesleges itt az éjszaka sütő napot emlegetni, mert azzal csak hiteltelenné válik a beíró is, felesleges ilyen nyalásokat, jobbos nyalásokat emlegetni. ezt érte el az oknyomozó feltárás. félinformációk félvélemények és ha valamelyik nem lesz igaz, akkor is az ilyen nyalonckifejezés marad meg és dehonesztálja az egyik oldalt.
semmit nem tudunk, és én is csak egy elgondolkodtató mondatot ragadtam ki.
Mé nem reagál a fideszke?
Most gyűjti az erőt a hazudozáshoz?
Most tanálják ki mit hazudjanak?
1istván! Az anyagokban azt is megemlítik, hogy a befektetők be sem tették a lábukat a városba. A szerkezeti terv lett módosítva 2008-ban. Az alapján már javában megkezdődhettek volna a tárgyalások a város vezetésével, hogy a belterületbe vonást követően azonnal megkezdődhessen az építkezés. Ez nem történt meg. A pátyi golffalu projektben viszont ezt a területet ajánlotta fel fedezetként a Milton. Kb. 800 milláért vásárolta fel a területet és 2,7 Mrd-ért akarta a felét beszámíttatni. A milton ráadásul azt mondta a hetekben, hogy az elkövetkező évben biztosan semmi nem fog történni a területen.
Tisztelt Hírszerzők!
Egy baj van ,a jobb csak anyalással ért egyet! Aki szót mer szólni a visszásságról előbb-utóbb a taccsvonal mőgűl szenvedheti végig a meccset!Ráadásul nincs ellenfél,mert ezt a játékot már nem értűnk játszák,hanem ellenünk!Minden megengedett ami tilos!Még a Napot is bevette a fő vajda a buliba,de azt híszem még avval is meggyűlhet a baja!Pont-polt fogja talán helyre tenni,hogy még éjsza is nekik sűsse a pecsenyét!Meg a tőbbi vak-híthű-kővetőjének!
mégis, hogy gondolod bolsi?
kap egy telket ami külterület, ott létesítsen munkahelyi beruházást, ugye hivatalosan ott nem szabad, és ha létesítette, akkor majd utána belterületté nyilvánítják.
katimami, szerintem is folytassák. csak fejezzék is be gyorsan. mert jövőre már úgy lesz, hogy egy ilyen leleplezés után leperkálnak 25 millát, és utána mehetnek a bíróságra, hogy bizonyítsák igazat írtak. ha nem sikerül ugrott a lé.
Gratulálok én is, és csatlakozom azon könyörgőkhöz, akik azt kérik, hogy folytassa a hirszerző az ügy felgömbölyítását. Bár én az igazságszolgáltatásban egyáltalán nem bízok. Polt Péter volt már a főügyész akkor is, amikor a Kaya Ibrahim, Joszip Tot ügyek voltak, vagy az teljesen a Simicska bulija volt? Abban a térségben egyébként sokan jól jártak már. Meg lehetne kapirgálni annak a 12 állami gazdaságnak a privatizálását, ami akkor történt nagy hirtelen, amikor I.Viktor elvesztette 2002-ben a választásokat, és már ügyvezető kormányként működtek. A herceghalmi gazdaság privatizációja lehet itt érdekes, mert valami felcsúti foci edző vette meg. Hogy miért pont ő? Csak ő vette észre "az öltözőben kifüggesztett" közleményt a licitálásról (kicsit túlzás, de közel van az igazsághoz)
1istvan! Sztem igazuk van. Miért is kellene kártéríteni a vállalkozót akkor, ha az nem valósul meg a bizniszben, ami a városnak hasznot hozott volna? (nevezetesen a 2-3000 munkahelyet teremtő beruházás) Hát ha én képviselő lennék és ennyire hülyének néznének (ti.: mint milton a fehérvári testületet), hát én is tojnék a fejükre és nem vonnám belterületbe a telket!
köszönjük galikusz, fizetett politikai hirdetes hangzott el (x)
"De Navracsics elvtárs, az az ítélet!" :)))
mit mondjak
rácsaptatok mint tyúk a takonyra. :-) ebből aztán jogosnak látszik gallikusz következtetése.
én meg ezt nem értem: "A székesfehérvári szocialisták szerint "az önkormányzat kártéritési felelőssége a földtulajdonossal szemben nonszensz". ...hiszen az Alsóvárosi rét belterületbe vonásának a földtulajdonos által vállalt beruházás, munkahelyteremtés, nyomós közérdek volt a feltétele." na most akkor előbb beruház ott a területen (gondolom engedély nélkül) aztán majd ha ez jó az önkormányzatnak mert munkahelyet teremtett akkor belterületté nyilvánítja.
elfogadható ez az érvelés? nem sántít itt valami?
Gallikusz! Navracsics egyetlen hozzászólásában 3 hazugság volt egyszerre. 1. 2008 márciusában nem volt baloldali többség fehérváron. 2. a telket nem az önkormányzat adta el, hanem kistulajdonosoktól vették. 3. Nem 2008-ban, hanem 2010 októberében lett belterületbe vonva. Bizonyítékok: 1 db tulajdoni lap, valasztas.hu eredmények. Ennyi. Navracsics "úr" mentségére legyen mondva, hogy valószínűleg Cserpalkovics haverja vágta át. Az is egy kis hazug majom.
Hajrá Hírszerző!
Mindenkinek meg kell tudnia az igazságot és a hazugságot!
gallikusz te mesüge vagy
Én azt gondolom, hogy NAVRASICS miniszterelnökhelyettes úr IGENIS, NEM(!) hazudik.
Neki jobban hiszek, mint a politikai ellenlábasai közül bárkinek.Sőt annál inkább hiszek NEKI(!) ÉS CSAK NEKI, minél inkább bizonygatják ellenségei azt, hogy Ó--úgymond--hazudna.Mert az ilyen "erőlködés" mindig gyanús.
gallikusz
Navracsics hazudik. Ez tény. A fenyegetőzés meg felhívás az ügyészség számára. Jönnek a politikai perek. A tanuk meg már nem a tnuvallomást, hanem az itéleletet lesznek kénytelenk elolvasni, mint a gátőr..Elmebaj, hogy ez ma előfordulhat.. És hát ebbe az irányba haladunk. Nesze neked polgári kormány, polgári párt... Ez már a diktatúra kezdete.
Azért ha ezt a kurcsányék csinálták volna már valaki biztos előzeteseben lenne...
Blue bullet32010. december 10., 13:26
Talán 2000-ben a közlekedési miniszter, aki részese volt egy halálos baleset okozásának (?), amikor egy zala megyei buszforduló avatására sietett. És Gyurcsány Ferenc, amikor a Fidesz azt állította, hogy csak a személye az akadálya, hogy a reformok mellé álljanak. Aztán mégsem álltak. Valamiért eszembe jutott a szavahihetőség ...
navracsicsúr!Az újságirók elleni per itéletét is meghozta már,vagy még csak a vádbeszédet fogalmazgatja,mert nem akarja hogy az ügyészek bibelődjenek vele?
wekler ferenc (szdsz) mondott le 2004-ben, szőlő-ügyben. így rá lehet keresni.
Mintha a Horn kormányban lett volna egy szdsz-es miniszter aki lemondott amikor kiderült, hogy a szőlőterületei beleestek egy átminősítésbe és nem járt rosszul.
Blue bullet32010. december 10., 13:26
Talán 2000-ben a közlekedési miniszter, aki részese volt egy halálos baleset okozásának (?), amikor egy zala megyei buszforduló avatására sietett. És Gyurcsány Ferenc, amikor a Fidesz azt állította, hogy csak a személye az akadálya, hogy a reformok mellé álljanak. Aztán mégsem álltak. Valamiért eszembe jutott a szavahihetőség ...
A lemondáshoz még csak annyit, hogy kotorásztam egy darabig az emlékezetemben, de mindössze egy politikusra emlékszem így hirtelen, aki lemondott a posztjáról és az is az előző kormány tagja volt.
Mégpedig tavaly, amikor Monorierdőnél egy IC-be belerongyolt egy személyvonat hátulról és négyen meghaltak, akkor egyből lemondott a közlekedési miniszter. Pedig szerintem nem nagyon volt hibás abban, hogy a személyvonat vezetője figyelmen kívűl hagyta a tiltó jelzéseket és gyorsan hajtott... (Természetesen eszem ágában sincs az MSZP erkölcsi magasságáról értekezni...)
De olyanra én nem emlékszem, hogy FIDESZ-es politikus valaha is lemondott volna a posztjáról bármilyen ügyből kifolyólag :)
Ha mégis volt ilyen, én kérek elnézést az illetőtől :)
Kedves "prosztógeci hirszerző"!
Az LMP-vel pont az a baj, hogy hiányzik belőle az a fajta enyhe baloldaliság, ami a klasszikus zöld pártok jellemzője. Hiányzik belőle a demokrácia iránti elvi elkötelezettség.
Ha valami, ez lesz a veszte.
"Hazugságspirálban a Fidesz"
Képtelenség! Hát nem a Fidesz az igazmomdó juhászok pártja? Nem úgy van, hogy ha a Fidesz valamely állítása nem fedi a valóságot, akkor jaj a valóságnak?
Ha jól emlékszem a sávolyi balhé idején a Fidesz hatalmas nagy kussban volt, pedig akkor jól megszorongathatták volna az MSZP golyóit. Addig minden kis csip-csup ügyre hatalmas vehemenciával vetették magukat és hörögve követelték a bűnösök vérét, aztán itt lett a soha vissza nem térő alkalom, több milliárdos ügylet, ami úgy bűzlött ahogy van, és a Fidesz olyan csöndben volt, hogy azt hittem feloszlatta önmagát. Talán annyit fűztek a témához, hogy mindaz csak találgatás, ezért nem kommentálják.
Milyen érdekes, hogy ismét előkerült a Grupo Milton, és milyen érdekes, hogy a Fidesz egyszerűen hazugnak nevezi azt, aki kérdéseket mer feltenni a GM-mel kapcsolatban.
Hajrá Bodoky, hajrá Hírszerző!
No, akkor hozhatja Pokorni Úr a hentesbárdot!
navracsics hazugságai nem új keltűek, és nem szokatlan tőle, pedig egyszer rendes ember volt ! a hataloméhség vagy lekorrumpálás persze megtette hatását, és most a sajár szarukat akarják másra átkenni, szokásuk szerint. ezek soha nem ismerték el, hogy hibáztak volna, de nem is csoda, mert a vezérkos is tévedhetelennek, mondhatni istennek tartja magát és a sok hülye behódol a
bosszúvágyó, gátlástalan, embertelen és a végtelenségig anyagis orbánnak. minden forintot meg kell fogni, nehogy mi kapjuk a legkevesebbet ! és a projektcég a focin kívűl
( szarházi módon= le kell fizetni mindenkit, akin valami múlik az ügyben ) nyiván fideszék magánzsebeibe is nyomott pár száz milliót.
navra-nak nem lemondani kellene, a közéletből is el kellene tünni az ilyen patkányoknak
Szelén: "Erre civilizált országokban és polgári kormányokban van egy régi, jól bevált megoldás: mondjon le."
Te most melyik országra gondoltál? :)
Felháborít, mikor egy politikus fenyegtőzik.
Gratulálok a Hírszerzőnek, Gavra Gábornak és Bodoky Tamásnak az igazság szeretetéért és a munkáért, amit annak kiderítésére szánnak. God bless everyone.
Valaki itt azt firtatja, hogy ki, mennyit kapott a Grupo Miltontól.
Tessék:
A Fidesz nem reagál érdemben a sávolyi beruházás előkészítését és menedzselését végző, spanyol hátterű Grupo Milton közvetett politikai kapcsolataira vonatkozó kérdésekre sem. A székesfehérvári Videoton fociklub ugyanis, amely szorosan együttműködik az Orbán Viktor Fidesz-elnök által alapított felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémiával, több nagy összegű támogatást köszönhet a Grupo Miltonnak. A cég a csapat egyik főtámogatója, logója a Videoton honlapján is látható, a fehérvári stadion főlelátóját is a cégről nevezték el. Dénes András, a klub kommunikációs munkatársa az [origo]-nak elmondta, reklámszerződés formájában évente körülbelül egymillió eurót kap a Grupo Miltontól a klub.
Más forrás szerint a támogatásból a Felcsútnak 100 millió jut évente.
Ha egyszer Bodoky beindul, senki sem állítja meg :) Most nem lennék Navracsics helyében :)
Hajrá Bodoky, hajrá Hírszerző!
Navracsics meg hazudott, lebukott. De semmi gond. Erre civilizált országokban és polgári kormányokban van egy régi, jól bevált megoldás: mondjon le.
Navracsicska már hajlik Szalai _ Lakatos elvtárs_ annamarika nyomdokaiba lépett..érdekelne ki lesz a FIDESZ (b) PÁRT Rajk Lászlója..?
prosztógeci hirszerző 2010. december 10., 09:16 írta:
"a kurva sejtetésből már rohadtul elegem van."
Mivel mások már leírták, hogy a vesztegetést ritkán szokták előre és hivatalosan, közjegyző jelenléte és tanusítás mellett bejelenteni (Értsd: ez nem olyan egyszerűen bizonyítható), ezért ezt már le se írom. Ami érdekes:
Ennyire nehéz e bizonytalanságot kezelni? Ennyire nehéz hazsnálni az agytekervényeidet (legalábbis azért, hogy lásd hol kell óvatosabbnak lenni a dolgok megitélésénél)? Ennyire csak a kinyilatkoztatásokat tudod elfogani?
Mert akkor az baj. Ugyanis az élet ritkán fekete fehér. Ott bizony számtalan árnyalat, bizonyalanság, eshetőleges esetek, váratlan fordulatok vannak.
Kinyilatkoztatások:
Az a baj, hogy tegyük fel a Hírszerző leírja ilyen és ilyen bizonyítékai vannak. Elhszed? Elhinnéd? Márcsak azért kérdem, mert az eset azzal kezdődik, hogy Navracsics mondott valamit, amit dokumentumok cáfolnak. Ilyen esetben két lehetőséged van:
- Felteszed, hogy a dokumentumok nem valódiak (de akkor ugye nincs miről beszélni), vagy
- Elfogadod, hogy a dokumentumok valósak, de akkor megkérded (önmagadban) Navracsics úrta, ugyan miért kell(ett) hazudni?
És a történet innen folytatható. Te melyik irányba hajlasz?
budai géza 2010. december 10., 09:03 írta:
"A szociknak ebben az ügyben bünvádi feljelentést kell tenni"
Ezt komolyan gondolod? Polt Péter főügyész alatt eredményt is vársz? Mármint értelmes, esetlegesen érdemit (a "bűncselekmény hiánya" miatti lezár(at)ást nem sorolnám ugyanis ide).
"A Földhivatalnak vissza kell csinálnia a jogtalan beltürületté nyilvánitást."
Bocs, azért legyünk korrektek. A belterületté nyilvánítás nem feltétlenül volt jogellenes, csak épp erősen kérdéses, hogy megtörtént volna-e és ha igen mikor ha mondjuk nem az lenne a tulajdonos, aki. Azaz inkább az a kérdés, hogy mit fizetettek/kaptak az érintett felek. (Értsd: Nem csak az a vesztegetés, ha egy jogszerűtlen ügylet végeredményét fizetés által megváltoztatom (mintha szabályos lett volna). AZ is vezstegetés, ha azért fizetek, hogy egy szokás szerint elhúzodó eljárásban határidőre történjenek a dolgok (ugyanakkor az eljárás kimenetelét nem befolyásolom - Lásd korábban a földhivatali bejegyzések késedelmei), mivel ebben az esetben az alapügylet jogszerű, de aki fizet/elfogad, az bűncselekményt követ el. Az más kérdés, ha NEM is VIZSGÁLOM a vesztegetés lehetőségét (Polt Péter), mondván, hogy az ügylet (önmagában!) jogszerű. Attól még ugyanis lehet vesztegetés mögötte. EZ az ami miatt erős kétségeim vannak egy bűntteőfeljelentés eredményével kapcoslatban. Ugyanis EBBEN lehet mutyizni.
Kedves "prosztógecihírszerző"!
Gratulálok a kifinomult és rendkívül választékos fogalmazásmódodhoz! Neked tényleg nem itt kellene kommentelni, hanem a nyelvet kellene ápolni a köztársasági elnök hivatalában...
To Prosztogecihirszerző
Ennyire sötét alak vagy, netán bérkommentelő? Kovács százmillerekkel támogatta az aranylábú felsőcsúti focistákat. Tudom, szerinted ez természetesen ez nem korrupció "csak" sportszponzori tevékenység.
Azután szerinted a korrupciós ügyeket azt csak úgy ki lehet deríteni egy újságírónak, mi? Az ilyen szintű lefizetéseket állambiztonságnál pallérozódott bizalmi embereken, külföldi bankszámlákon keresztül intézik, nemhogy nyom, de még a nyomra kicsit is utaló jelek nélkül. Inkább írogass a Polt Péter-féle ügyészségre hasonló leveleket, annak több értelme van.
A postot olvasd el seggfej, mielőtt idemaszturbálnál...
Basszátok meg, nem unjátok még ezt a "Kovács Bence együtt nézi a videoton meccseket Orbán Viktorral" lemezt?
Derítsétek ki, hogy ki, mennyit kapott a Grupo Miltontól, aztán hozzátok nyilvánosságra.
Tele a faszom azzal, hogy fél éve minden nyavajás csalódott balliberális, és LMP-s fújja ezt a baromságot.
Dolgozzatok, csesszétek meg, derítsétek ki, hogy ki, mikor, kit mennyivel vesztegetett meg, de ebből a kurva sejtetésből már rohadtul elegem van.
Navracsics Úr és a hazugság, ugyan kérem !A kerszténység prominense, a Romai Pápa tárgyalópartnere ilyet nem tesz, Ő szigerből lódit, azt is csak az igazság érdekében, ha kell még törvényt is hozat ,ami garantálja tévedhetetlenségét!
Navracsics Úr és a hazugság, ugyan kérem !A kerszténység prominense, a Romai Pápa tárgyalópartnere ilyet nem tesz, Ő szigerből lódit, azt is csak az igazság érdekében, ha kell még törvényt is hozat ,ami garantálja tévedhetetlenségét!
Minő véletlen, hogy Kovács Bence János a Grupo Milton tulajdonosa vásárolt egy VIP páholyt a fehérvári Vidi stadionban ahol egxütt nézték a meccseket Orbán Viktorral és a szociból fideszesre váltott kaméleon Warvasovszkyval. A cikkből egyértelmüen kiderül, hogy a fideszt a Gripo Milton elkorumpálta és most hazudoznak össze-vissza. Ifjabb Cser-Palkovics alkalmatlan polgármesternek mert hazudik ő is és korrupcióba keveredett. A szociknak ebben az ügyben bünvádi feljelentést kell tenni, és börtönbe midazokkal akik ebben szerepelnek. A Földhivatalnak vissza kell csinálnia a jogtalan beltürületté nyilvánitást. Nem is értem az APEH miért nem vizsgálja a Grupo Milton ügyeit ? Orbán vizet prédikál miközben bort vedel, a nagy machinátor, de korrumpálni és lopni még 2/3-al sem lehet ! Remélem és bizom abban, hogy a Hirszerző és a képviselők nem szállnak le az ügyröl, mert a többi oldal nem meri leközölni !!!!!!!!
Nincs itt semmiféle hazugság! Fülkéből kifolyólagosan tart még a forradalmi hevület.!!:)
( Na most lett elegem az egészből)
Sajna megszűnik ez az újság is! Nemsokára a Szalai fog veszett kutyaként az ilyen cikkekre ráugrani!
Végre egy portál, ahol nem tojnak be. A többi médiának is így kellene működnie: feltárni és nyilvánosságra hozni az igazságot.
szabad még olyat leírni, hogy:
http://napihulye.blog.hu/2010/12/10/navracsics_tibor_hulye
Tisztelt Bodoky Tamás!
Önök jobban hisznek a saját szemüknek, mint Navracsics Tibornak? Ajaj!
Ajánlom, hogy lassan kezdjenek körülnézni a külföldi szerverfarmokon, ha eddig még nem tették és el ne felejtsék velünk közölni az új elérhetőségüket, mielőtt a hirszerzo.hu-n a híres 404-es megjelenne!
NEM IGAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ők soha nem hazudnak.(Vagy árnyalatnyit?!?!?)
Nem csodálkozom felsőoktatásunk színvonalán, ha ilyen oktatókra telik csak.